-
1.
Corresponding Author : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ Writer : شفیعی، نوید ؛ ناصرپور، مهرداد ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»پاییز 1402، دوره پانزدهم ، شماره 3 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (23 page(s) - From 531 to 553 )
Keywords:برندسازیشرکتهای دانشبنیانرویکرد دادهبنیادامضای برندBrand signatureData Foundation ApproachBrandingknowledge based companies
-
2.
Critique : پاداش، حمید ؛ باشکوه اجیرلو، محمد ؛ خداپناه، بهمن ؛
Journal:پژوهش نامه انتقادی متون و برنامه های علوم انسانی»آذر 1397 - شماره 61 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (15 page(s) - From 93 to 107 )
Keywords:ایراناقتصاد مقاومتیفضای کسب وکار
-
3.
Corresponding Author : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ Writer : اکبری آرباطان، گلثوم ؛ ابراهیم زاده، مهدی ؛
Journal:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»زمستان 1402 - شماره 46 Ranking الف (Ministry of Science (26 page(s) - From 127 to 152 )
Keywords:راهبردهادانش بنیانبازی وارسازیفناوری دیجیتالknowledge basedDigital TechnologyGamificationStrategies
-
4.
Writer : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ ناصرپور، مهرداد ؛
Journal:مطالعات مدیریت ورزشی»آذر و دی 1401 - شماره 75 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 151 to 170 )
Keywords:هوش هیجانیخرید آنیباندلینگ اجتماعیجنون خریدShopping Madnessand Emotional IntelligenceInstant ShoppingSocial Bundling
-
5.
Corresponding Author : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ Writer : قاسمی همدانی، ایمان ؛
Journal:کتابداری و اطلاع رسانی»بهار 1402 - شماره 101 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 117 to 142 )
Keywords:همآفرینی ارزشعوامل مبتنی بر مشتریهوش مصنوعیمدیریت دانشKnowledge managementcustomer-based factorstechnologies equipped with artificial intelligenceeffectiveness of value co-creationگردشگریفناوریاطلاعاتمشتریصنعت گردشگریارزش
-
6.
Corresponding Author : بیگی فیروزی، الله یار ؛ Writer : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ سیف اللهی، ناصر ؛ زارعی، قاسم ؛
Journal:مطالعات مدیریت صنعتی»زمستان 1402 - شماره 71 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (49 page(s) - From 127 to 175 )
Keywords:شبکه توزیعصنعت 4.0فناوری های دیجیتالمواد غذایی کشاورزیagricultural foodDistribution Networkdigital technologiesIndustry 4.0کاربرد فناوریاطلاعاتدیجیتال