کلمة المفتاح برندسازی اخلاقی / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : محمدی، حسین ؛ پیرزاد، دکتر علی ؛ انوری، دکتر علیرضا ؛ كاتب مسؤول : رحیمی باغملک، دکتر جهانبخش ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1402، سال هجدهم - شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 137 إلی 147 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندسازمانهای پروژه محوربرندسازی اخلاقی
-
2.
مؤلف : انجم شعاع، زهرا ؛ باقری، مهدی ؛ رنجبر، محمد حسین ؛ كاتب مسؤول : حسن پور قروقچی، اسماعیل ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1400 - شماره 26 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 81 إلی 107 )
الکلمات المفتاحية:کودکبازاریابی اخلاقیبرندسازی اخلاقیصنعت چاپ و نشرکتب غیردرسی کودک و عدم اطمینان مصرف کننده
-
3.
مؤلف : انجم شعاع، زهرا ؛ باقری، دکتر مهدی ؛ رنجبر، دکتر محمد حسین ؛ كاتب مسؤول : حسن پور قروقچی، دکتر اسماعیل ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»زمستان 1398، سال چهاردهم - شماره 4 ( ویژه نامه) التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 69 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی اخلاقیبرندسازی اخلاقیصنعت چاپ و نشرکتب غیردرسی کودکعدم اطمینان مصرف کننده
-
4.
كاتب مسؤول : محمودی میمند، محمد ؛ مؤلف : کمالی مقدم، سمانه ؛ شهبازی، امید ؛
مجلة:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»فروردین و اردیبهشت 1398، دوره دوازدهم - شماره 1 ISC (6 صفحة - من 153 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:اخلاقشاخص های عملکردیبرند سازیبرندسازی اخلاقی