کلمة المفتاح کیفیت خدمات الکترونیک / (28 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : مهرآرا، اسدالله ؛ بهرام زاده، رضا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1402 - شماره 89 (19 صفحة - من 941 إلی 959 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریکیفیت خدمات الکترونیکرفتار مشتری
-
2.
مؤلف : صابونچي، توحيد ؛
مجلة:مطالعات راهبردی علوم انسانی و اسلامی»زمستان 1401 - شماره 51 (10 صفحة - من 107 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:مشتریانایکیفیت خدمات الکترونیککوالشهرداری خوی
-
3.
مؤلف : انبساطی رود برده، زهرا ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی التصنيف عالمي (15 صفحة - من 212 إلی 226 )
الکلمات المفتاحية:بانکداری الکترونیکشبکه های اجتماعیبانک های خصوصیخط مشیکیفیت خدمات الکترونیکارزش ادراکﺷﺪه مشتری
-
4.
مؤلف : خطیبی، کتایون ؛ محمدی، فائزه ؛
مجلة:کنکاش مدیریت و حسابداری»تابستان 1401 - شماره 5 (18 صفحة - من 119 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری الکترونیککیفیت خدمات الکترونیکارزش لذت بخشمشتریاطلاعاتمشتریان
-
5.
مؤلف : روزبه، محمد حسین ؛ موسی خانی، مرتضی ؛ كاتب مسؤول : رحمانی، حامد ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1400 - شماره 47 (ویژه نامه) التصنيف A (Azad University (15 صفحة - من 43 إلی 57 )
الکلمات المفتاحية:دولت الکترونیکتحلیل تمکیفیت خدمات الکترونیکارزش خدمات دولت الکترونیکیشناسایی کیفیت خدمات الکترونیک
-
6.
مؤلف : عباسی، رسول ؛ طالاری، محمد ؛ میرزایی، زهرا ؛
مجلة:حقوق اداری»پاییز 1400 - شماره 28 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 135 إلی 162 )
الکلمات المفتاحية:قوه قضاییهاعتماد شهرونداندادرسی الکترونیکیکیفیت خدمات الکترونیکدفاتر خدمات الکترونیک قضایی.
-
7.
مؤلف : غیور باغبانی، سید مرتضی ؛ زارعی، امیر ؛ غفوریان شاگردی، محمد سجاد ؛ كاتب مسؤول : غفوریان شاگردی، امیر ؛
مجلة:سیاست های مالی و اقتصادی»تابستان 1399 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 143 إلی 170 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادرضایت مودیان مالیاتیکیفیت خدمات الکترونیک.
-
8.
مؤلف : حسنی، محسن ؛ زندیان، فاطمه ؛ كاتب مسؤول : شریف، عاطفه ؛
مجلة:مدیریت اطلاعات»پاییز و زمستان 1398 - شماره10 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 97 إلی 119 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکتبلیغات شفاهیمدیریت دانش مشتریکیفیت خدمات الکترونیکخردهفروش الکترونیک
-
9.
مؤلف : قاضی زاده، مصطفی ؛ طباطبایی جعفری، سیده فائزه ؛ یزدانی، ناصر ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»تابستان 1398 - شماره 42 التصنيف B (Azad University (24 صفحة - من 192 إلی 215 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریرقابت پذیریوفاداری مشتریکیفیت خدمات الکترونیک
-
10.
كاتب مسؤول : محمدشفیعی، مجید ؛ مؤلف : احقر بازرگان، نگین ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 20 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 71 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری الکترونیککیفیت خدمات الکترونیکخرید الکترونیکبهبود الکترونیکقصد خرید مجدد آنلاین
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (9 مقالة)
- ب (6 مقالة)
- A (2 مقالة)
- B (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)