-
1.
كاتب مسؤول : شیخ الاسلامی، علی ؛ مؤلف : درتاج، فریبرز ؛ دلاور، علی ؛ ابراهیمی قوام، صغری ؛
مجلة:پژوهش در نظام های آموزشی»پاییز 1391 - شماره 18 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 1 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:اضطراب امتحاندانش آموزانذهن آگاهیکاهش استرس
-
2.
مؤلف : ولی زاده، مریم ؛ درتاج، فریبرز ؛ دلاور، علی ؛ حاجی علیزاده، کبری ؛
مجلة:اندازه گیری تربیتی»پاییز 1397 - شماره 33 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 1 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدیبسته آموزشیذهن آگاهیشفقت
-
3.
مؤلف : خرمی، فاطمه ؛ سیف، علی اکبر ؛ کیامنش، علیرضا ؛ درتاج، فریبرز ؛
مجلة:روانشناسی تربیتی»زمستان 1397 - شماره 50 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 25 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:اضطراب امتحاندانشآموزاننگرش نسبت به مدرسهذهنآگاهی
-
4.
مؤلف : رادنیا، مهدیه ؛ نصراللهی، بیتا ؛ کاشانی وحید، لیلا ؛ كاتب مسؤول : درتاج، فریبرز ؛
مجلة:خانواده درمانی کاربردی»تابستان 1401، دوره سوم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science (19 صفحة - من 147 إلی 165 )
الکلمات المفتاحية:خردمندیذهن آگاهیهوش اخلاقی
-
5.
مؤلف : شیخ الاسلامی، علی ؛ درتاج، فریبرز ؛ دلاور، علی ؛ ابراهیمی قوام، صغری ؛
مجلة:روانشناسی تربیتی»زمستان 1393 - شماره 34 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 93 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:دانش آموزانذهن آگاهیتعلل ورزیبرنامه ی کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی
-
6.
مؤلف : سعدی پور، اسماعیل ؛ درتاج، فریبرز ؛ كاتب مسؤول : سلطانی زاده، هدایا ؛
مجلة:سلامت روان کودک»تابستان 1399، دوره هفتم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Health/ISC (11 صفحة - من 184 إلی 194 )
الکلمات المفتاحية:اضطراب امتحانعملکرد تحصیلیخودمهارگریذهنآگاهی