-
1.
معرّف : محمدی، عباس ؛
مجلة:تحول اداری»تابستان 1384 - شماره 49 (2 صفحة - من 185 إلی 186 )
الکلمات المفتاحية:مشتریمشتریانمدیریت کارکنانخدماتکتابپاداشهارضایت مشتری
-
2.
معرّف : محمدی، عباس ؛
مجلة:تحول اداری»تابستان 1384 - شماره 49 (8 صفحة - من 177 إلی 184 )
الکلمات المفتاحية:مشتریرضایت مشتریوفاداری مشتریسازمانمدیریتمشتریانکیفیتتمرکززمان
-
3.
معرّف : محمدی، عباس ؛
مجلة:تحول اداری»تابستان 1384 - شماره 49 (3 صفحة - من 192 إلی 194 )
الکلمات المفتاحية:تکریم اربابرجوعکارکنانکتابسازمانمشتریانکارکنان سازمان
-
4.
مؤلف : احمدی، سیدعلیاکبر ؛ سهرابی، محمد ؛ محمدی، عباس ؛
مجلة:مدیریت منابع در نیروی انتظامی»بهار 1396 - شماره 17 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 1 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:توانمندسازیخوداثربخشیپذیرفتن شخصینشاط سازمانیهواپیمایی ناجاکارکنانتوانمندسازی کارکنان
-
5.
مؤلف : محمدی، عباس ؛ خاتمی فیروزآبادی، محمدعلی ؛ كاتب مسؤول : خویشتن دار، سهیلا ؛
مجلة:مدیریت بحران و وضعیت های اضطراری»زمستان 1402 - شماره 54 (42 صفحة - من 153 إلی 194 )
الکلمات المفتاحية:تابآوریکسب و کارهای کوچک و متوسطپیشران های محیطیپویا شناسی سیستمها