-
1.
مؤلف : خانمحمدی، فاطمه ؛ عبدالوند، محمد علی ؛ كاتب مسؤول : خون سیاوش، محسن ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1398، سال چهاردهم- شماره 45 التصنيف C (Azad University (16 صفحة - من 91 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:ارتباطاتاعتمادمشتریمداریعملکرد صادراتیتعهدرفتاریروش تحلیل ساختاری بیزی
-
2.
كاتب مسؤول : برخورداری، علی ؛ مؤلف : کوزه گر، غلامرضا ؛ فریدچهر، الهام ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1397، سال سیزدهم - شماره 40 التصنيف C (Azad University (15 صفحة - من 33 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:ارتباطاتبازارگراییبازاریابی کارآفرینانهخصوصیات کارافرین
-
3.
مؤلف : مشکلگشا، الهام ؛ نظری، رسول ؛ فردیپور، رضا ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1397، سال سیزدهم - شماره 38 التصنيف C (Azad University (13 صفحة - من 33 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیاثربخشیارتباطاتدانش ضمنیاجتماعی سازی