-
1.
مؤلف : نایبزاده، شهناز ؛ كاتب مسؤول : جعفریان، حانیه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1398، سال چهاردهم - شماره 42 التصنيف C (Azad University (20 صفحة - من 23 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:مصرفکنندهمسئولیت اجتماعی سازمانایدئولوژی اخلاقیارزیابی محصولارزیابی شرکت
-
2.
مؤلف : میرزایی، علی اکبر ؛ قلعه نویی، محمدکریم ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1396، سال دوازدهم - شماره 36 التصنيف C (Azad University (14 صفحة - من 121 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:ادراکقیمتگذاریمصرفکنندهخریدمحصولات سامسونگ