-
1.
مدلسازی رابطۀ عوامل محیطی و بازاریابی اخلاقی و تأثیر آن بر عملکرد در بین شرکتهای تولیدی پوشاک ورزشی
كاتب مسؤول : عزیزی، بیستون ؛ مؤلف : علی دوست قهفرخی، ابراهیم ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»زمستان 1399 - شماره 51 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 929 إلی 947 )
الکلمات المفتاحية:عملکردعوامل محیطیمصرفکنندهپوشاک ورزشیبازاریابی اخلاقی
-
2.
مؤلف : خندان، نیلوفر ؛ اتقیا، ناهید ؛ مختاری دینانی، مریم ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»بهار 1397 - شماره 24 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 83 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:مصرفکنندهفوتبالبرند
-
3.
مؤلف : ابهری ساتلو، مهدی ؛ دوستی، مرتضی ؛ نظری، رسول ؛ كاتب مسؤول : تابش، سعید ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»بهار 1399 - شماره 48 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 259 إلی 283 )
الکلمات المفتاحية:مصرفکنندهخصومتبرندهای ورزشیتصمیمات خریددرگیری ذهنی خرید