-
1.
نویسنده : جلالی، میلاد ؛ طاهری، حسین ؛
مجله:دستاوردهای نوین در مطالعات علوم انسانی»آبان 1397، سال اول - شماره 6 (14 صفحه - از 142 تا 155 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریانتصویر شرکتارزش مشتریاعتماد به کارکنان
-
2.
نویسنده : طاهری، حسین ؛
مجله:نگین ایران»زمستان 1394 - شماره 55 (20 صفحه - از 161 تا 180 )
-
3.
نویسنده مسئول : مرادی، غلامرضا ؛ نویسنده : عبدالرحمانی، رضا ؛ طاهری، حسین ؛ حشمتی، کوروش ؛
مجله:انتظام اجتماعی»زمستان 1401 - شماره 44 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 28 تا 59 )
کلیدواژه ها:تماشاگرجمعیتشناختییگان ویژهکنتــرل اجتماعـاتاجتماعات ورزشی
-
4.
نویسنده : منافی، هادی ؛ ابوترابی، علی اکبر ؛ دلشاد، صلاح الدین ؛ بنیانیان ؛ کرمانی، طوبی ؛ زالی ؛ طالب ؛ ابراهیمی ؛ مسعود، احمد ؛ یاریگرروش ؛ طاهری، حسین ؛ گزارشگر : مینوئی فر، طیبه ؛
مجله:جهاد»مهر و آبان 1375 - شماره 190 و 191 (6 صفحه - از 106 تا 111 )