-
1.
نویسنده : پریچهر، وحید ؛ سعیدنیا، حمید رضا ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»زمستان 1390،سال سوم - شماره 12 (29 صفحه - از 47 تا 75 )
کلیدواژه ها:تعهدرضایتوفاداری مشتریاعتبار برندتمایلات رفتاری
-
2.
نویسنده مسئول : قربان زاده، داود ؛ نویسنده : سعیدنیا، حمید رضا ؛ راه حق، آتنا ؛
مجله:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»زمستان 1399 - شماره 35 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 245 تا 262 )
کلیدواژه ها:رضایتتمایلات رفتاریتصویر ذهنی از مقصدگردشگری تاریککیفیت تجربه
-
3.
نویسنده : سعیدنیا، حمید رضا ؛ همت یار، محمد ؛
مجله:مدیریت شهری و روستایی»بهار 1395 - شماره 42 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 355 تا 368 )
کلیدواژه ها:رضایتاعتمادوفاداریتجربه برند