-
1.
نویسنده : Roohani، Ali ؛
مجله:Research in English Language Pedagogy»winter 2015 - Number 4 ISC (13 صفحه - از 23 تا 35 )
-
2.
نویسنده : Roohani، Ali ؛ Akbarpour، Somayeh ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Summer 2016, Volume 3 - Number 3 ISC (24 صفحه - از 59 تا 82 )
کلیدواژه ها:gendervocabulary learningsong and non-song instruction
-
3.
نویسنده : Roohani، Ali ؛ Heidari، Najmeh ؛
مجله:Issues in Language Teaching»June 2012, Volume 1 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 123 تا 158 )
کلیدواژه ها:Critical Discourse AnalysisgenderEvaluationtextbooksSocial ActorsSummitELTCDAEFLIranHallidayTop NotchExample