-
1.
نویسنده : یاری مقدم، نفیسه ؛ درتاج، فریبرز ؛ حاجی علیزاده، کبری ؛ نویسنده مسئول : دلاور، علی ؛
مجله:راهبردهای شناختی در یادگیری»پاییز و زمستان 1398 - شماره 13 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:درک مطلب خواندنخودپنداره خواندننگرش به خواندنعوامل شناختی فردی
-
2.
نویسنده : عزیزیان، مرضیه ؛ اسدزاده، حسن ؛ علیزاده، حمید ؛ درتاج، فریبرز ؛ سعدی پور، اسماعیل ؛
مجله:راهبردهای شناختی در یادگیری»بهار و تابستان 1396 - شماره 8 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 113 تا 137 )
کلیدواژه ها:درک مطلبخواندنریاضیاملاءدیرآموزآموزش کارکردهای اجرایی
-
3.
نویسنده : خدابنده، صدیقه ؛ درتاج، فریبرز ؛ اسدزاده، حسن ؛ فلسفی نژاد، محمد رضا ؛ ابراهیمی قوام، صغری ؛
مجله:راهبردهای شناختی در یادگیری»پاییز و زمستان 1393 - شماره 3 ISC (14 صفحه - از 55 تا 68 )
کلیدواژه ها:عملکرد تحصیلیانگیزهی پیشرفتسبکهای یادگیریدانشآموزانسبک یادگیری واگراسبک یادگیری همگرامعلمانآموزش
-
4.
نویسنده مسئول : عباسی، سمیرا ؛ نویسنده : درتاج، فریبرز ؛
مجله:راهبردهای شناختی در یادگیری»بهار و تابستان 1400 - شماره 16 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 17 تا 33 )
کلیدواژه ها:دانشجویانفرسودگی تحصیلیحمایت اجتماعی ادراکشدهراهبردهای رویاروییاسترسپژوهش
-
5.
نویسنده : اسلامی، محمد علی ؛ درتاج، فریبرز ؛ سعدی پور، اسماعیل ؛ دلاور، علی ؛
مجله:راهبردهای شناختی در یادگیری»بهار و تابستان 1397 - شماره 10 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 57 تا 75 )
کلیدواژه ها:اشتیاق تحصیلیعملکرد تحصیلی حمایت شدهخودکارآمدی درسی و عزتنفس