-
1.
نویسنده : فرزین، میلاد ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ حمدی، کریم ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»زمستان 1396 - شماره 48 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 23 تا 53 )
کلیدواژه ها:شبکههای اجتماعیتحلیل تماتیکخبرگان سایبری بازارفنون فرافکنیاطلاعاتبازارهـابـابـهکـه
-
2.
نویسنده : محمدی، امین ؛ حمدی، دکتر کریم ؛ حسین زاده لطفی، دکتر فرهاد ؛ نویسنده مسئول : وظیفه دوست، دکتر حسین ؛
مجله:اخلاق در علوم و فناوری»زمستان 1400، سال شانزدهم - شماره 5 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (7 صفحه - از 133 تا 139 )
کلیدواژه ها:تجربه برند آنلاینروابط اخلاقی برند - مشتریشبکههای اجتماعی
-
3.
نویسنده : کشکی، مونا ؛ داودی رکن آبادی، ابوالفضل ؛ حمدی، کریم ؛ نویسنده مسئول : نایب زاده، شهناز ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»بهار 1402 - شماره 58 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 25 تا 44 )
کلیدواژه ها:شبکههای اجتماعیابزارهای بازاریابیبازاریابی دیجیتالپارادایم فکریمد و پوشاک
-
4.
نویسنده : محمدی، امین ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ حمدی، کریم ؛ حسین زاده لطفی، فرهاد ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1401، دوره نهم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 177 تا 198 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرفکنندهشبکههای اجتماعیتجربه برند آنلاینروابط برند آنلاینروابط برند آنلاینتجربه برند آنلایناطلاعاتمشتریتجربهبازاریابیپژوهش