-
1.
نویسنده : محمدی، امیر ؛ سلطانی فر، محمد ؛ نویسنده مسئول : مزیدی شرف آبادی، علی محمد ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهمن 1401 - شماره 27 ISC (16 صفحه - از 1804 تا 1819 )
کلیدواژه ها:مخاطببرندسازیهویت برندبرنامه های گفتگو محور تلویزیونیمخاطبانمدل
-
2.
نویسنده : زینلی، حنانه ؛ مظفری، افسانه ؛ نویسنده مسئول : سلطانی فر، محمد ؛
مجله:مطالعات رسانه ای»زمستان 1400 - شماره 55 (20 صفحه - از 67 تا 86 )
کلیدواژه ها:شبکههای اجتماعی مجازیرسانههای اجتماعیشبکههای اجتماعی موبایلیروزنامهنگاری شبکهایصنعت روزنامهنگاری