-
1.
نویسنده : مرادی، محمود ؛ ولی پور، محمد علی ؛ یاکیده، کیخسرو ؛ صفردوست، عاطیه ؛ عبداللهیان، فرزانه ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1392، دوره جدید - شماره 13 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 79 تا 102 )
کلیدواژه ها:ظرفیت جذب دانشظرفیت جذب فردیعملکرد نوآورانهظرفیت جذب سازمانی
-
2.
نویسنده : هشیوار، رقیه ؛ اسماعیل پور، رضا ؛ مرادی، محمود ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره جدید - شماره 23 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 177 تا 194 )
کلیدواژه ها:طنزتبلیغاتقصد خریدگرایش به تبلیغگرایش به نام تجاریادراک از طنز
-
3.
نویسنده : نوروزپور، بهمن ؛ مرادی، محمود ؛ رمضانیان، محمدرحیم ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1393، دوره جدید - شماره 20 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 177 تا 190 )
کلیدواژه ها:روابط بین سازمانیریسک.انتقال دانش.ریسک انتقال دانش.
-
4.
نویسنده : اکبری، محسن ؛ مرادی، محمود ؛ فرخنده، مهسا ؛ مومن، اسماعیل ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1396، دوره جدید - شماره 32 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 87 تا 103 )
کلیدواژه ها:مدیریتتبادل دانش ضمنی بین فروش و بازاریابیموفقیت بازاریابی
-
5.
نویسنده : رهشیوار، رقیه ؛ اسماعیل پور، رضا ؛ مرادی، محمود ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره جدید - شماره 23 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 138 تا 156 )
کلیدواژه ها:طنزتبلیغاتقصد خریدگرایش به تبلیغگرایش به نام تجاریادراک از طنز