-
1.
نویسنده : جمالی زواره، بتول ؛ نصر، احمد رضا ؛ نیلی احمدآبادی، محمدرضا ؛ آرمند، محمد ؛
مجله:پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی»پاییز و زمستان 1389 - شماره 23 ISC (19 صفحه - از 19 تا 37 )
کلیدواژه ها:ویژگیهای روان شناختیکتاب درسی دانشگاهیتالیف کتاب درسی دانشگاهیمحتوای کتاب درسی دانشگاهیدانشجویاندانشروانبـهکتابهای درسیکتابهـای درسی
-
2.
نویسنده مسئول : فانیدپور، حسن ؛ نویسنده : نیلی احمدآبادی، محمدرضا ؛ کارآمد، حسین ؛
مجله:پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی»بهار و تابستان 1399 - شماره 46 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 255 تا 280 )
کلیدواژه ها:کتاب درسیآموزه های دینیحوزه های علمیهاصول انتخاب و سازماندهی محتوامعیار تالیف متون درسیمحتواهـااطلاعاتبـاحوزههای علمیه خواهرانبـهکتـابآموزشکتـاب هـای درسی
-
3.
نویسنده : فانیدپور، حسن ؛ دلاور، علی ؛ کارآمد، حسین ؛ نویسنده مسئول : نیلی احمد آبادی، محمدرضا ؛
مجله:پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی»پاییز و زمستان 1398 - شماره 45 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 225 تا 245 )
کلیدواژه ها:آموزههای دینیاصول و معیارهای طراحی کتب درسیمعیارهای طراحی آموزشیحوزههای علمیة خواهرانطراحیهـابـامحتوابـهاصـل
-
4.
تبیین معیارهای محتوایی تألیف و تدوین کتابهای درسی دانشگاهی رشته های علوم تربیتی، مشاوره و روان شناسی
نویسنده : جمالی زواره، بتول ؛ نصر، احمد رضا ؛ آرمند، محمد ؛ نیلی احمدآبادی، محمدرضا ؛
مجله:پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی»بهار 1388 - شماره 21 ISC (19 صفحه - از 31 تا 49 )
کلیدواژه ها:کتاب درسی دانشگاهیویژگیهای کتاب درسی مطلوبتألیف کتاب درسیمحتوای کتاب درسیمحتوادانشدانشجویاناطلاعاتکتابهای درسیرشتههای علوم تربیتیمصاحبه
-
5.
نویسنده : جمالی زواره، بتول ؛ نصر، احمد رضا ؛ آرمند، محمد ؛ نیلی احمدآبادی، محمدرضا ؛
مجله:پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی»پاییز 1387 - شماره 19 ISC (25 صفحه - از 7 تا 31 )
کلیدواژه ها:معيارهاي ارزيابيكتاب درسي دانشگاهيروشهاي ارزيابيمراحل ارزيابيچك ليستارزیابی کتابهای درسیارزیابیکتاب درسیدانشجویانمتن