-
1.
نویسنده : وطندوست، تورج ؛ قبادی لموکی، تحفه ؛ نویسنده مسئول : نمامیان، فرشید ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»اسفند 1401 - شماره 28 ISC (13 صفحه - از 517 تا 529 )
کلیدواژه ها:پدیدارشناسیبانکخدمات اینترنت بانکمشتریمشتریانارزش ادراکشده مشتریارزش ادراکشده مشتریان
-
2.
نویسنده : وطندوست، تورج ؛ قبادی لموکی، تحفه ؛ نویسنده مسئول : نمامیان، فرشید ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»زمستان 1399 - شماره 12 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 4036 تا 4048 )
کلیدواژه ها:پدیدارشناسیبانکخدمات اینترنت بانک
-
3.
نویسنده : احمدی، اصغر ؛ قبادی لموکی، تحفه ؛ نویسنده مسئول : نمامیان، فرشید ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهمن 1401 - شماره 27 ISC (34 صفحه - از 3007 تا 3040 )
کلیدواژه ها:پدیدارشناسیخدمات بانکیامید مشتریبانکمشـتریامیدمشتریمشـتریانمشتریان
-
4.
نویسنده : میر، علی ؛ معروفی نقدهی، فخرالدین ؛ مرادی، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : نمامیان، فرشید ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»بهار 1399 - شماره 40 رتبه B (دانشگاه آزاد (12 صفحه - از 33 تا 44 )
کلیدواژه ها:پدیدارشناسیسرمایه اجتماعیوفاداری مشتریان