-
1.
نویسنده : قمرانی، امیر ؛ صمدی، مریم ؛ تقی نژاد، محدثه ؛ شمسی، عبدالحسین ؛
مجله:روش ها و مدل های روان شناختی»تابستان 1394 - شماره 20 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 73 تا 86 )
کلیدواژه ها:پایاییرواییشخصیت تاریکخودشیفتگینمره کلDark Triad
-
2.
نویسنده : صمدی، مریم ؛ قمرانی، امیر ؛
مجله:تعلیم و تربیت استثنایی»بهمن و اسفند 1394 - شماره 137 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (9 صفحه - از 51 تا 59 )
کلیدواژه ها:تفکر آینده نگراختلال طیف اتیسم
-
3.
نویسنده : صمدی، مریم ؛ قمرانی، امیر ؛ شمسی، عبدالحسین ؛ احمدزاده، مریم ؛ سیادتیان، سید حسین ؛
مجله:ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی»بهار 1393، دوره سوم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 21 تا 34 )
کلیدواژه ها:دانش آموزانخلاقیت هیجانینیاز به ساختاررابطهآمادگیاصالتپرسشنامه خلاقیت هیجانی
-
4.
نویسنده : قمرانی، امیر ؛ صمدی، مریم ؛
مجله:تعلیم و تربیت استثنایی»فروردین و اردیبهشت 1396 - شماره 144 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 41 تا 51 )
کلیدواژه ها:فرآیندهای شناختیکودکان با نیازهای ویژهنظریه پاس
-
5.
نویسنده مسئول : آقابابایی، سارا ؛ نویسنده : صمدی، مریم ؛
مجله:روانشناسی و روانپزشکی شناخت»مهر و آبان ۱۳۹۷، سال پنجم - شماره 4 ISC (11 صفحه - از 41 تا 51 )
کلیدواژه ها:اوتیسمحلقه واج شناختیمجری مرکزیالگوی دیداری-فضایی
-
6.
نویسنده : صمدی، مریم ؛ فرامرزی، سالار ؛ نویسنده مسئول : قمرانی، امیر ؛
مجله:تازه های علوم شناختی»زمستان 1398 - شماره 84 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (9 صفحه - از 80 تا 88 )
کلیدواژه ها:اختلال طیف اوتیسمتفکر آیندهنگرفرآیندهای شناختی پاس
-
7.
نویسنده : صمدی، مریم ؛
مجله:گزارش»فروردین 1394 - شماره 269 (2 صفحه - از 59 تا 60 )
-
8.
نویسنده : صمدی، مریم ؛ عابدی، احمد ؛ شمسی، عبدالحسین ؛ احمدزاده، مریم ؛
مجله:روانشناسی»پاییز 1394 - شماره 75 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 270 تا 285 )
کلیدواژه ها:نارساخوانیفراتحلیلمداخلات روانشناختی و آموزشینارساخوانآموزشآزمون
-
9.
نویسنده : صمدی، مریم ؛ باستانی، لعیا ؛
مجله:پژوهش های ارتباطی»بهار و تابستان 1378 - شماره های 17 و 18 ISC (14 صفحه - از 126 تا 139 )
-
10.
نویسنده : عابدی، احمد ؛ شمسی، عبدالحسین ؛ یارمحمدبان، احمد ؛ قمرانی، امیر ؛ صمدی، مریم ؛
مجله:شناخت اجتماعی»پاییز و زمستان1392 - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (8 صفحه - از 54 تا 61 )
کلیدواژه ها:مدل پردازش اطلاعات اجتماعیعلائم نافرمانی مقابله ایدانش آموزان مقطع ابتدایی