-
1.
نویسنده : جوادزاده، پدرام ؛ عامری شهرابی، محسن ؛ ابطحی، عطاء الله ؛ نویسنده مسئول : کوثری، مسعود ؛
مجله:تحقیقات فرهنگی ایران»تابستان 1400 - شماره 54 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 71 تا 93 )
کلیدواژه ها:نظریه دادهبنیادتوزیع موسیقیموسیقی ملی ایران
-
2.
نویسنده : عامری شهرابی، محسن ؛ امانی، مریم ؛
مجله:مدیریت فرهنگی»بهار 1399 - شماره 47 رتبه B (دانشگاه آزاد (15 صفحه - از 67 تا 81 )
کلیدواژه ها:پدیدارشناسیعوامل فردیعوامل درون سازمانیعوامل برون سازمانیسخاوت سازمانی
-
3.
نویسنده : بهرامی، مهدی ؛ عامری شهرابی، محسن ؛
مجله:حسابرس»آذر و دی 1392 ، سال پانزدهم - شماره 68 (1 صفحه - از 137 تا 137 )
-
4.
نویسنده : عامری شهرابی، محسن ؛ نبئی، آزاده ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»زمستان 1396، دوره جدید - شماره 9 (22 صفحه - از 81 تا 102 )
کلیدواژه ها:شهرداریمشاغل کلیدیآزمون های توانایی شناختیازمون های شخصیتازمون صداقت
-
5.
نویسنده : زنگنه اینالو، محمد جواد ؛ کاوسی، اسماعیل ؛ عامری شهرابی، محسن ؛ نویسنده مسئول : معظمی، مجتبی ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»تابستان 1401 - شماره 54 رتبه B (دانشگاه آزاد (21 صفحه - از 1 تا 21 )
کلیدواژه ها:یادگیریکسب و کارآموزش زبان انگلیسیهویت حرفه ایآموزشزبانمغزتدریسحرفهایهویتحافظه
-
6.
نویسنده : عامری شهرابی، محسن ؛ محمدی، حیدر ؛
مجله:مطالعات مدیریت بر آموزش انتظامی»تابستان 1392، سال ششم - شماره 22 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 62 تا 78 )
کلیدواژه ها:نشانه شناسیمدیریت راهبردیسپهر نشانه ایمدیریت راهبردی فرهنگی
-
7.
نویسنده : یعقوبی، رضا ؛ عامری شهرابی، محسن ؛ سلیمانی، ندا ؛ نویسنده مسئول : رضایی، علی اکبر ؛
مجله:پژوهش های جامعه شناختی»تابستان 1400، سال پانزدهم - شماره 2 رتبه B (دانشگاه آزاد/ISC (27 صفحه - از 125 تا 151 )
کلیدواژه ها:فرهنگ عمومیالگوی نظام منددستورکار شورای فرهنگ عمومی
-
8.
نویسنده مسئول : معظمی، مجتبی ؛ نویسنده : احمدی تبار، فرزانه ؛ کاوسی، اسماعیل ؛ عامری شهرابی، محسن ؛
مجله:تحقیقات مدیریت آموزشی»بهار 1400- شماره 47 رتبه C (دانشگاه آزاد (14 صفحه - از 127 تا 140 )
کلیدواژه ها:تعهد سازمانی کارکنانبعد سازمانیبعد انگیزشیبعد مدیریتی
-
9.
نویسنده : غیاثیان، علی ؛ سلیمانی، ندا ؛ عامری شهرابی، محسن ؛ نویسنده مسئول : ابطحی، عطاء اله ؛
مجله:مطالعات رسانه ای»تابستان 1400 - شماره 53 (19 صفحه - از 127 تا 145 )
کلیدواژه ها:رسانهرسانههای اجتماعیاقناع در تبلیغاتتحلیل محتوا تبلیغات