-
1.
نویسنده : موسوی، سید نجم الدین ؛ شریعت نژاد، علی ؛ نویسنده مسئول : غفوریان شاگردی، امیر ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1398 - شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 101 تا 120 )
کلیدواژه ها:برندروش دلفی فازیپیشرانهای برندسازیمحصولات صنعتی استان لرستان
-
2.
نویسنده مسئول : شریعت نژاد، علی ؛ نویسنده : موسوی زاده، سیده مریم ؛ میر، سعید ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1402 - شماره 49 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 23 تا 42 )
کلیدواژه ها:نقشۀ شناختی فازیقبیلهگراییتعصب به برندقبیلهگرایی برندعشق به برند