-
1.
نویسنده : اسکندری، حشمت الله ؛ محمدی ارمندی، یادگار ؛
مجله:معرفت»اردیبهشت 1397 - شماره 245 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 77 تا 90 )
کلیدواژه ها:مصرفکنندهوفاداری برندروابط احساسیروابط عملکردیوابستگی برند
نویسنده : اسکندری، حشمت الله ؛ محمدی ارمندی، یادگار ؛
مجله:معرفت»اردیبهشت 1397 - شماره 245 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 77 تا 90 )
کلیدواژه ها:مصرفکنندهوفاداری برندروابط احساسیروابط عملکردیوابستگی برند