-
1.
نویسنده مسئول : گودرزوند چگینی، مهرداد ؛ نویسنده : یوسفی، ثمین ؛ دلشاد، مهیار ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»بهار 1394 - شماره 20 (12 صفحه - از 39 تا 50 )
کلیدواژه ها:تعهد مدیریت به کیفیت خدماتمشارکت موثر کارکنانرضایت مشتری از عملکرد خدماترضایت شغلی کارکنان
-
2.
نویسنده : گودرزوند چگینی، مهرداد ؛ هاشمی، سید حامد ؛ نویسنده مسئول : یوسفی، مینو ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1396 - شماره 31 رتبه B (دانشگاه آزاد (11 صفحه - از 21 تا 31 )
کلیدواژه ها:سرمایه اجتماعیبعد ساختاریبعد کارکردیانتخاب برندبعد رابطهای