-
1.
نویسنده : ابراهیمی، شیلان ؛ شاکری، دکتر رویا ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات سومین همایش بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (10 صفحه - از 884 تا 893 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتری عملکرد سازمانی شهر سنندج کارت امتیاز متوازن بانک صادرات
-
2.
نویسنده : ابراهیمی، شیلان ؛ شاکری، دکتر رویا ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات سومین همایش بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (12 صفحه - از 894 تا 905 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتری یادگیری سازمانی شهر سنندج جهت گیری دانش مشتریشرکت های مستقر در شهرک صنعتی شماره 3