-
1.
نویسنده مسئول : اسدزاده، حسن ؛
مجله:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»فروردین و اردیبهشت 1397، دوره یازدهم - شماره 1 ISC (9 صفحه - از 31 تا 39 )
کلیدواژه ها:عملکرد درسیسبک شناختیاهمال کاری تحصیلی
-
2.
نویسنده : گودرزی، مهدی ؛ اسدزاده، حسن ؛ صداقت، مستوره ؛ نویسنده مسئول : معاضدیان، آمنه ؛
مجله:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»خرداد و تیر 1401، دوره پانزدهم - شماره 2 ISC (10 صفحه - از 164 تا 173 )
کلیدواژه ها:معنادرمانیمعناجوییمعنای زندگیالگوی تدریسازخودفراروندگی
-
3.
نویسنده : طلايی، خداکرم ؛ اسد زاده، حسن ؛ ابراهیمی قوام، صغری ؛ نویسنده مسئول : سعدیپور، اسماعیل ؛
مجله:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»مهر و آبان 1398، دروره دوازدهم - شماره 4 ISC (11 صفحه - از 96 تا 106 )
کلیدواژه ها:عملکرد تحصیلیادراک از محیط کلاسمعلم- تنظیمی تحصیلیخودتنظیمی یادگیری.
-
4.
نویسنده : اصل مرز، فریبرز ؛ درتاج، فریبرز ؛ بهشتی، سعید ؛ معتمدی، عبدالله ؛ نویسنده مسئول : اسدزاده، حسن ؛
مجله:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»آذر و دی 1397، دوره یازدهم - شماره 5 ISC (8 صفحه - از 15 تا 22 )
کلیدواژه ها:آموزشفلسفهوالدینکودکاندانش آموزان دخترششم ابتدایی.
-
5.
نویسنده : رحمان پور، نسرین ؛ سعدیپور، اسماعیل ؛ فرخی، نورعلی ؛ نویسنده مسئول : اسدزاده، حسن ؛
مجله:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»فروردین و اردیبهشت 1398، دوره دوازدهم - شماره 1 ISC (9 صفحه - از 59 تا 67 )
کلیدواژه ها:خودراهبری در یادگیریسبکهای تصمیمگیریروایی محتواییبستهی آموزشی خودفرمانی
-
6.
نویسنده مسئول : افراخته، سقا ؛ نویسنده : اسدزاده، حسن ؛ کرمی، ابوالفضل ؛
مجله:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»بهمن و اسفند 1400، دوره چهاردهم - شماره 6 ISC (14 صفحه - از 373 تا 386 )
کلیدواژه ها:رویکردهاآموزش سازمانیسازنده گراییفرادیدگاه برنامه درسینظریه های یادگیری مغز محور.