-
1.
نویسنده : رضایی، محسن ؛ قزاقی، سید رضا ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات اولین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (14 صفحه - از 1393 تا 1406 )
کلیدواژه ها:تعمیم برند وفاداری مشتریان مدلیابی معادلات ساختاری رضایت مصرف کننده
-
2.
نویسنده : رضایی، محسن ؛ حامدی، ارکیده ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (16 صفحه - از 3695 تا 3710 )
کلیدواژه ها: صادراتبازار یابی اینترنتی اینترنت بازار یابی الکترونیکی