-
1.
نویسنده مسئول : محمودیان راوی نژاد، احمد ؛ نویسنده : خادمی، علی اکبر ؛
مجله:پژوهش های علوم مدیریت»تابستان 1402 - شماره 15 (14 صفحه - از 1 تا 14 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریعضوارزش ویژه برندادراک کیفیت مبادله رهبرعملکرد خدمات فروشندهکارکنانمدیرفروشگاهکارکنان خط مقدم
-
2.
نویسنده مسئول : محمودیان راوی نژاد، احمد ؛ نویسنده : خادمی، علی اکبر ؛
مجله:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»پاییز 1402 - شماره 16 (13 صفحه - از 1 تا 13 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریعضوارزش ویژه برندادراک کیفیت مبادله رهبررابطه فروشنده و برندعملکرد خدمات فروشندهکارکنانمدیراشاعه دانش استراتژیکدانش برند مدیر