-
1.
نویسنده : سعیدی، کورش ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ سلطانی فر، محمد ؛
مجله:تغییرات اجتماعی - فرهنگی»بهار 1396، سال چهاردهم - شماره 52 رتبه A (دانشگاه آزاد (23 صفحه - از 96 تا 118 )
کلیدواژه ها:جامعهمدلسازیاثربخشی تبلیغاتعلاقه به برند
-
2.
نویسنده : دهقانی، زلیخا ؛ صادقی، مهرداد ؛ هادی پیکانی، مهربان ؛ نویسنده مسئول : ابراهیم زاده دستجردی، رضا ؛
مجله:مطالعات رسانه ای»تابستان 1402 - شماره 61 رتبه A (دانشگاه آزاد (14 صفحه - از 37 تا 50 )
کلیدواژه ها:شبکه اجتماعیاثربخشی تبلیغاتتبلیغات بومی شده