-
1.
نویسنده مسئول : جندقی، غلامرضا ؛ نویسنده : كيماسي، مسعود ؛ عمویی اوجاکی، علی ؛ شفیعی رود پشتی، میثم ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1399، دوره دوازدهم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 679 تا 701 )
کلیدواژه ها:اثربخشی تبلیغاتردیاب چشمخودگزارشگریبازاریابی عصبپایهتبلیغات مشترکتبلیغاتهـا
-
2.
نویسنده : دهقانی، زلیخا ؛ صادقی، مهرداد ؛ هادی پیکانی، مهربان ؛ نویسنده مسئول : ابراهیم زاده، رضا ؛
مجله:رسانه»زمستان 1402 - شماره 133 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 55 تا 69 )
کلیدواژه ها:شبکه اجتماعیاثربخشی تبلیغاتتبلیغات بومی شدهمحیط رسانهمضامین
-
3.
نویسنده : صوفی، محمد علی ؛ فلاح، علی ؛ مهرآرا، اسداله ؛ باقر زاده، محمد رضا ؛ نویسنده مسئول : متانی، مهرداد ؛
مجله:رسانه»تابستان 1401 - شماره 127 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 193 تا 208 )
کلیدواژه ها:جنسیتاثربخشی تبلیغاتصحه گذاریمحصول
-
4.
نویسنده : نصیری، سپیده ؛ کیماسی، مسعود ؛ سماکنژاد، نگار ؛ حسنقلیپور، طهمورث ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 30 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 109 تا 124 )
کلیدواژه ها:رویکرد ارتباطیاثربخشی تبلیغاتردیاب چشمیرویکرد مشاهده ایچهره انسانی
-
5.
نویسنده : درودی، هما ؛ نویسنده مسئول : رضوی سطوتی، شادی ؛
مجله:مطالعات رسانه های نوین»تابستان 1399- شماره 22 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 329 تا 359 )
کلیدواژه ها:تمایل مشتریرسانه اجتماعی آنلاینتبلیغاتاثربخشی تبلیغات
-
6.
نویسنده : نصیری، سپیده ؛ سماک نژآد، نگار ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ نویسنده مسئول : کیماسی، مسعود ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 20 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 283 تا 307 )
کلیدواژه ها:اثربخشی تبلیغاتکمپینهای تبلیغاتیمنبع انسانی پیام
-
7.
نویسنده : قائد امینی هارونی، عباس ؛ ابراهیم زاده دستجردی، رضا ؛ پورقاسمی، فیروزه ؛ صادقی ده چشمه، مهرداد ؛
مجله:مدیریت تبلیغات و فروش»بهار 1401 - شماره 9 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 18 تا 38 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتاثربخشی تبلیغاتگرایش به تبلیغتغییرنگرشتبلیغات فرهنگی روی وب
-
8.
نویسنده : کشمیری، نسیم ؛ الهی، علیرضا ؛ اکبری یزدی، حسین ؛
مجله:مدیریت و توسعه ورزش»پاییز 1397 - شماره 15 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 115 تا 138 )
کلیدواژه ها:اعتباریابیتحلیل عاملی تاییدیاثربخشی تبلیغاتتبلیغات از طریق ورزش
-
9.
نویسنده : سعیدی، کورش ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ سلطانی فر، محمد ؛
مجله:پژوهش های ارتباطی»پاییز 1396 - شماره 91 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 61 تا 91 )
کلیدواژه ها:مدل سازیبانک رفاهتبلیغات تلویزیونیاثربخشی تبلیغاتعلاقه به برند
-
10.
نویسنده : دانایی، ابوالفضل ؛ طیبی راد، راحله ؛ خاتمی، راحله سادات ؛ رنجبر، رسول ؛
مجله:اعتیاد پژوهی»زمستان 1397 - شماره 50 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 155 تا 174 )
کلیدواژه ها:اعتیاداثربخشی تبلیغاتافراد مشهورتبلیغات پیشگیرانه