-
1.
نویسنده : اخلاصی، امیر ؛ شفیعی، رضا ؛ انصاری، فهیمه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1395 - شماره 21 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 167 تا 188 )
کلیدواژه ها:برندسازیفرایند برندسازیخردهفروشی اینترنتیبرندسازی اینترنتیتئوری دادهبنیاداینترنتیاینترنتیاطلاعاتاطلاعاتمدلمدل
-
2.
نویسنده : قلی پور، آرین ؛ ابویی اردکان، محمد ؛ پیدایش، الهه ؛
مجله:هنرهای زیبا - معماری و شهرسازی»بهار 1390، دوره شانزدهم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 37 تا 46 )
کلیدواژه ها:شهر تهرانبرندسازیتصویر بیرونی شهرتصویر درونی شهرتصویر مکان
-
3.
نویسنده : حسنقلی پور، طهمورث ؛ دیواندری، علی ؛ عباسی بنی، فاطمه ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1393، دوره ششم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 441 تا 454 )
کلیدواژه ها:برندسازیراهبرد برندسازی بینالمللیصادرکنندگان ایرانیفرش دستباف ایرانواردکنندگان آمریکاییبازار
-
4.
نویسنده : انصاری، منصور ؛ سیدین زاده، میرقاسم ؛
مجله:پژوهشنامه متین»تابستان 1395 - شماره 71 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 19 تا 40 )
کلیدواژه ها:سیاستانقلاب اسلامیگفتمانصلح پایدارایدهبرندسازی
-
5.
نویسنده : فرمانفرمایی، تکتم ؛ پلنگی، محبوبه ؛
مجله:مدیریت فرهنگی»بهار 1395 - شماره 31 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (14 صفحه - از 57 تا 70 )
کلیدواژه ها:برندسازیگالریهای هنریانطباق برندمولفه محبوبیتمولفه حفاطت از برند
-
6.
نویسنده : حقیقی، محمد ؛ قارلقی، ابراهیم ؛ نیک بخت، فاطمه ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1390، دوره سوم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 71 تا 90 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتبرندسازیامکانات رفاهی سالن هاسالن های همایش و کنفرانسنمایشگاه های بین المللی
-
7.
نویسنده مسئول : سهلی، فرزانه ؛ نویسنده : علیدوستی، سیروس ؛
مجله:تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانههای عمومی»بهار 1400 - شماره 104 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 105 تا 134 )
کلیدواژه ها:کتابخانهبرندمرور نظاممندبرندسازیمفهوم برند
-
8.
نویسنده : یوسفی، فریبا ؛ پیشگاهی فرد، زهرا ؛ نویسنده مسئول : مجتبی زاده، حسین ؛
مجله:جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)»پاییز 1395، سال ششم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 223 تا 248 )
-
9.
نویسنده : سهلی، فرزانه ؛ اسمعیلی گیوی، محمد رضا ؛
مجله:تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی»تابستان 1393، سال چهل هشتم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (42 صفحه - از 201 تا 242 )
کلیدواژه ها:برندسازیآمیختۀ بازاریابیکتابخانۀ ملی جمهوری اسلامی ایراننام تجاری؛ نظریۀ دادهبنیاداطلاعاتکتابخانۀ ملی جمهوری اسلامیسازمان اسناد و کتابخانۀ ملیکتابخانـۀ ملـیپژوهشبـهجمهوری اسلامی ایران
-
10.
نویسنده : حسینی، مجید ؛ بیدالله خانی، آرش ؛
مجله:سیاست»زمستان 1394 - شماره 36 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 915 تا 936 )
کلیدواژه ها:مشارکتارتباطاتبرندبرندسازیبازاریابیسیاسیسیاسیارتباطات سیاسیانتخاباتبازاریابی سیاسیبازار