-
1.
نویسنده : شریفی، محمد رضا ؛ رسولی آزاد، محمد رحیم ؛
مجله:پژوهش اجتماعی»تابستان 1396 - شماره 35 رتبه A (دانشگاه آزاد (25 صفحه - از 84 تا 108 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریبانکداری الکترونیکبانک ملتکیفیت خدمات الکترونیک
-
2.
نویسنده : روزبه، محمد حسین ؛ موسی خانی، مرتضی ؛ نویسنده مسئول : رحمانی، حامد ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1400 - شماره 47 (ویژه نامه) رتبه A (دانشگاه آزاد (15 صفحه - از 43 تا 57 )
کلیدواژه ها:دولت الکترونیکتحلیل تمکیفیت خدمات الکترونیکارزش خدمات دولت الکترونیکیشناسایی کیفیت خدمات الکترونیک