-
1.
نویسنده : عباسی، رسول ؛ طالاری، محمد ؛ میرزایی، زهرا ؛
مجله:حقوق اداری»پاییز 1400 - شماره 28 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 135 تا 162 )
کلیدواژه ها:قوه قضاییهاعتماد شهرونداندادرسی الکترونیکیکیفیت خدمات الکترونیکدفاتر خدمات الکترونیک قضایی.
-
2.
نویسنده مسئول : محمدشفیعی، مجید ؛ نویسنده : احقر بازرگان، نگین ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 20 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 71 تا 90 )
کلیدواژه ها:وفاداری الکترونیککیفیت خدمات الکترونیکخرید الکترونیکبهبود الکترونیکقصد خرید مجدد آنلاین
-
3.
نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ سلیمان زاده، امید ؛ شاه میرزایی، وحیدرضا ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1396 - شماره 28 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 127 تا 140 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندوفاداری الکترونیکیرضایت الکترونیکیاعتماد الکترونیکیکیفیت خدمات الکترونیک
-
4.
نویسنده : حسنی، محسن ؛ زندیان، فاطمه ؛ نویسنده مسئول : شریف، عاطفه ؛
مجله:مدیریت اطلاعات»پاییز و زمستان 1398 - شماره10 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 97 تا 119 )
کلیدواژه ها:تجارت الکترونیکتبلیغات شفاهیمدیریت دانش مشتریکیفیت خدمات الکترونیکخردهفروش الکترونیک
-
5.
نویسنده : موسوی، سید نجم الدین موسوی ؛ وحدتی، حجت وحدتی ؛ جعفری، سلیمان ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1397 - شماره 19 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 253 تا 276 )
کلیدواژه ها:رقابتپذیریخرم آبادبانک صادراتکیفیت خدمات الکترونیککیفیت خدمات سنتی