ملخص الجهاز:
فهرست مقالات شماره (۱) از دوره (۳۹) در سال (۲۰۱۵) به ترتیب زیر است: - سرمقاله: تاریکی در لبه شهر (یا چگونه آموزش عالی بهبود یافته است)؛ ایان هی - مقایسة کیفی مدل آکادمیک حرفهای ژئوماتیک آفریقای جنوبی در برابر درک صنعت از دانش و مهارت مورد نیاز زیرساخت دادههای فضایی؛ سرنا کوتزی و دیگران - دیدگاههای دانشجویی دربارة آموزش سیستمهای اطلاعات جغرافیایی (GIS) در جغرافیا؛ مهمت شرمت و بریان کالکی - ترویج اندیشة جهانی شدن در کلاس درس جغرافیا؛ بارنی وارف - ایجاد فرصتهای پژوهش مشترک در برنامههای مطالعاتی در خارج از کشور: یک مطالعه موردی از کشور پاناما؛ پاتریشیا سولیس و دیگران - نفشهها و انقلابهای مکانی- فضایی: آموزش یک دورة گستردة آنلاین آزاد۳ (MOOC) در جغرافیا؛ آنتونی سی.
- تفحصی در ادراکات اجتماعی فضایی جوانان درباره چشمانداز آموزش عالی از طریق نقشههای طراحی اولیه؛ حمیل پیرسال و دیگران - هدایت راه ما از طریق پیوند پژوهش- آموزش؛ جانت اسپیکه - تبادل نظر مباحث مهم جغرافیایی از طریق یک احساس سفر: یادگیری تجربی، مؤثر و مهم در ضمن یک کار میدانی؛ اولگ گولوبچیکوف - ایمن سازی یادگیری میدانی با استفاده از یک تور قرن بیست و یکمی؛ ایان فولر و درک فرانس مجله آموزش جغرافیا٤ مجله آموزش جغرافیا، یکی از چهار نشریة جغرافیایی است که توسط انجمن جغرافیایی۵ در انگلستان و سه شماره در سال منتشر میشود.
بخشی از مطالب شماره (۱) از دوره (۴۰) در بهار ۲۰۱۵ به شرح زیر است: - سرمقاله؛ مل نورمن