ملخص الجهاز:
"لذا در این راستا این سازمان سعی دارد فضایی را به وجود آورد تا با استفاده از حفظ رعایت استانداردهای جهانی،شرکتهای بیمه در تقاضای خود برای بیمه شخص ثالث انعطاف نشان دهند (یعنی شرکتهای بیمه موافقت کنند تا مبلغ 6 میلیارد دلاری تعیین شده را کاهش دهند).
سازمان یاتا و شرکتهای هوایی نیاز مبرمی به حمایت دولتها در برابر ایجاد حفاظت و امینت در مقابل تروریسم دارند،چرا که با وجود افزایش قیمت 400 در صدی بیمه، شرکتهای هوایی توانایی پرداخت حق بیمه بیمه نامه شخص ثالث در مواقع جنگی را ندارند.
خاور میانه نیز از خود چهرهای مطلوب نشان داده است،از جمله دوبی که سیستم هوایی آن کشور با افزایش تقاضا روبرو بوده و همچنین از نظر امنیتی در سطح مثبتی قرار داشته است.
جدول 1-ازدحام و ظرفیتهای هوایی (بهتصویرصفحهمراجعهشود) تغییر شکل محتوایی الگوی مسافرت بازگشت به دوران قبل از 11سپتامبر بدین منظور نیست که مردم شاید راههای دیگری را انتخاب کنند،بلکه مسئله وجود شرکتهای کوچک هوایی میباشد که رشد آنها به خاطر ارزان قیمت بودن صندلی برای مسافرت موجب شده که در همین مدت رشد کرده و شرکتهای هوایی بزرگ را با مشکل روبرو ساختهاند و هنوز ظرفیت پرواز و درآمد آنها در حال رشد میباشد.
نمودار 1-ازدحام و روند ظرفیتها (بهتصویرصفحهمراجعهشود) نمودار 2-ضریب ظرفیت مسافر (بهتصویرصفحهمراجعهشود) نمودار 3-ازدحام منطقهای و ظرفیت آن (بهتصویرصفحهمراجعهشود) نمودار 4-روند ظرفیت بین المللی (بهتصویرصفحهمراجعهشود) نمودار 5-روند بین المللی مسافران (بهتصویرصفحهمراجعهشود) نمودار 6-روند بین المللی حمل بار (بهتصویرصفحهمراجعهشود) نمودار 7-طبقهبندی ازدحام منطقهای (بهتصویرصفحهمراجعهشود) خلاصهای از مطالب گفته شده هنگامی که شرکتهای هوایی با کمک سازمان یاتا مسائل امنیتی را بررسی و اعمال میکنند،سعی در بهبود وضعیت خود با هماهنگیهای جهانی دارند که در مراحل گوناگون مطابق با استانداردهای تعریف شده باشد."