![559](/view/entityimage/pageimage/fij.gif?articleid=1862236&number=2&pagenumber=559&language=ar)
مؤلف: شلیله، کیوان ؛
کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (14 صفحة - من 559 إلی 572 )
اینفلوئنسر مارکتنیگ یکی از راههای برندسازی در چند سال اخیر به ویژه به دلیل افزایش رشد و استفاده مصرف کنندگان ا
![](https://file3.noormags.ir/entityimage/publisher/mdb.gif)
الکلمات المفتاحية: بازاریابی دیجیتال بازاریابی الکترونیک بازاریابی شبکه های اجتماعی اینلفوئنسر مارکتینگ
- استلام ملف الإرجاع :
-
(پژوهیار,
,
,
)
-
-
![559](/view/entityimage/pageimage/fij.gif?articleid=1862236&number=2&pagenumber=559&language=ar)
FailDailyLimitedMessage();
FailForSeeContentTypeRecharge();
FailForSeeMorePageRecharge();