![109](/view/entityimage/pageimage/ijf.gif?articleid=1994743&number=15&pagenumber=109&language=ar)
مؤلف: احمدی، سید محمد امین ؛
معارف اسلامی و علوم تربیتی پاییزو زمستان 1400 - شماره 15 (22 صفحة - من 109 إلی 130 )
هدف از پژوهش حاضر بررسی چگونگی تاثیرگذاری روش تدریس تعاملی بر پیشرفت تحصیلی، عزت نفس و رضایت تحصیلی دانش آموز
![](https://file3.noormags.ir/entityimage/publisher/JMA.gif)
الکلمات المفتاحية: پیشرفت تحصیلی اثربخشی روش یادگیری عزت نفس رضایت تحصیلی یادگیری تعاملی
- استلام ملف الإرجاع :
-
(پژوهیار,
,
,
)
-
-
![109](/view/entityimage/pageimage/ijf.gif?articleid=1994743&number=15&pagenumber=109&language=ar)
FailDailyLimitedMessage();
FailForSeeContentTypeRecharge();
FailForSeeMorePageRecharge();