![28](/view/entityimage/pageimage/hmq.gif?articleid=2132036&number=4&pagenumber=28&language=ar)
بررسی رابطه روش های بازاریابی رابطه مند و قصد خرید مجدد در فروشگاه های زنجیره ای رفاه خرم آباد مقالة
كاتب مسؤول: میر، علی ؛
مؤلف: احمدی مطلق، حسام الدین ؛ صادقی، ایمان ؛
کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری التصنيف ملی (12 صفحة - من 28 إلی 39 )
![](https://file3.noormags.ir/entityimage/publisher/mdb.gif)
الکلمات المفتاحية: خرم آباد بازاریابی رابطه مند قصد خرید مجدد فروشگاه زنجیره ای
- استلام ملف الإرجاع :
-
(پژوهیار,
,
,
)
-
-
![28](/view/entityimage/pageimage/hmq.gif?articleid=2132036&number=4&pagenumber=28&language=ar)
تحتاج دخول لعرض محتوى المقالة. إذا لم تكن عضوًا ، فتابع من الجزء الاشتراک.
إن كنت لا تقدر علی شراء الاشتراك عبرPayPal أو بطاقة VISA، الرجاء ارسال رقم هاتفك المحمول إلی مدير الموقع عبر
webmaster@noormags.com
.
You need Sign in to view the content of the article. If you are not a member, proceed from part Sign up.
If you fail to purchase subscription via PayPal or VISA Card, please send your mobile number to the Website Administrator via
webmaster@noormags.com
.