![2738](/view/entityimage/pageimage/cej.gif?articleid=2132356&number=6&pagenumber=2738&language=ar)
مؤلف: میری، سیده مهدیه ؛
همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی مجموعه مقالات ششمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی التصنيف ملی (12 صفحة - من 2738 إلی 2749 )
هدف از تحقیق بررسی نقش بازاریابی رسانه های اجتماعی بر نیت خرید با میانجیگری اعتماد مشتری در حوزه پوشاک کودکان
![](https://file3.noormags.ir/entityimage/publisher/mdb.gif)
الکلمات المفتاحية: اعتماد نیت خرید بازاریابی رسانه های اجتماعی پوشاک کودکان
- استلام ملف الإرجاع :
-
(پژوهیار,
,
,
)
-
-
![2738](/view/entityimage/pageimage/cej.gif?articleid=2132356&number=6&pagenumber=2738&language=ar)
FailDailyLimitedMessage();
FailForSeeContentTypeRecharge();
FailForSeeMorePageRecharge();