خلاصة:
این مقاله راه حلی برای مشکل درک مطالب آموزشی در فرآیند آموزش شرکت کنندگان در فرآیند آموزشی در موسسات آموزش عالی ارائه می دهد .این مشکل با تجزیه و تحلیل اشکال مختلف آموزش و ارتباط مانند غیرفعال، فعال و تعاملی حل می شود .این مقاله همچنین طبقه بندی روش های تعاملی را ارائه می دهد .همچنین نمونهای از روشهای تدریس تعاملی در فرآیند آموزشی، طراحی شده است .این » مدیریت « را ارائه میکند که برای تقویت آموزش عملی در دوره » مستر ریسک « بازی رومیزی نویسنده به شرکت کنندگان Master Risk را شبیهسازی میکند .بازی » تحلیل ریسک « و » شناسایی ریسک « بازی دو رویه مدیریت ریسک در فرآیند آموزشی اجازه می دهد تا دانش نظری و مهارت های عملی را در زمینه های مدیریت پروژه و مدیریت ریسک افزایش دهند . معرفی بازی به فرآیند آموزشی باید فعالیت شناختی شرکت کنندگان در آموزش را بهبود بخشد و به کسب دانش جدید با استفاده از فناوری های آموزشی مدرن، مهارت های کار در یک تیم )گروه( و توسعه مهارت های حرفه ای و همچنین شایستگی های فرهنگی عمومی کمک کند.