![27](/view/entityimage/pageimage/hsq.gif?articleid=2141821&number=15&pagenumber=27&language=ar)
مؤلف: اسدی، صنم ؛
تحقیقات راهبردی در تعلیم و آموزش و پرورش بهار 1403 - شماره 15 (8 صفحة - من 27 إلی 34 )
هدف بررسی ارتباط سواد برنامهریزی درسی و کیفیت تدریس معلمان با مطالعه عمل فکورانه از طریق توسعه اخلاق حرفه ای ب
![](https://file3.noormags.ir/entityimage/publisher/MAN.gif)
الکلمات المفتاحية: کیفیت تدریس معلمان ابتدایی سواد برنامه ریزی درسی توسعه اخلاق حرفه ای مطالعه عمل فکورانه
- استلام ملف الإرجاع :
-
(پژوهیار,
,
,
)
-
-
![27](/view/entityimage/pageimage/hsq.gif?articleid=2141821&number=15&pagenumber=27&language=ar)
FailDailyLimitedMessage();
FailForSeeContentTypeRecharge();
FailForSeeMorePageRecharge();