![3556](/view/entityimage/pageimage/bsq.gif?articleid=2141952&number=1&pagenumber=3556&language=ar)
مؤلف: حسن پور، مجید ؛
کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (15 صفحة - من 3556 إلی 3570 )
هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر افزایش کارایی بازاریابی اینترنتی در بین مصرف کنندگان
الکلمات المفتاحية: افزایش کارایی ارتباطات بازاریابی یکپارچه افزایش کارایی بازاریابی اینترنتی
- استلام ملف الإرجاع :
-
(پژوهیار,
,
,
)
-
-
![3556](/view/entityimage/pageimage/bsq.gif?articleid=2141952&number=1&pagenumber=3556&language=ar)
FailDailyLimitedMessage();
FailForSeeContentTypeRecharge();
FailForSeeMorePageRecharge();