خلاصة:
در این تحقیق که با عنوان تاثیر بازاریابی اینترنتی بر ارتقا کیفیت خدمات بانکی انجام شد.ء ابعاد کیفیت خدمات بانکی و 1
بازاریابی اینترنتی از دیدگاه کارکنان بانک پارسیان مورد بررسی قرار گرفت.
در این تحقیق, با هدف تاثیر بازاریای بازاریابی اینترنتی بر ارتقا کیفیت خدمات بانکی»ء فرضیه هایی براساس مدل مفهومی
تحقیق, تدوین شدند. سپس به مبانی نظری و پیشینه تحقیق» پرداخته شد. که ضمن بیان تعاریف » به تشریح مدل ها و ابعاد
کیفیت خدمات بانکی, پرداخته شد.
جامعه آماری تحقیق شامل کارکنان» کارمندان و مدیران بانک پارسیان در استان اصفهان می باشد. با توجه به زیاد بودن حجم
جامعه آماری »و به منظور دسترسی به کارکنان» با توجه به مطالبی که در فصل سوم به آن اشاره گردید نمونه آماری ۲۵۰
نفری با توجه به جدول مورگان انتخاب گردید و تعداد ۲۵۰ پرسشنامه درمیان نمونه آماری توزیع گردید.
در این تحقیق. اطلاعات مورد نیاز جهت تدوین سوالات. از منابع کتابخانه ای. مدل مفهومی تحقیقء و اعمال نظرات اساتید
راهنما و مشاورء استفاده شده»ء و در ادامه جهت آزمون فرضیات تحقیق, از داده های پرسشنامه تحقیق, استفاده شد.
تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده از طریق پرسشنامه» در دو سطح تجزیه و تحلیل توصیفی» و تجزیه و تحلیل
استنباطی» انجام گرفت.
سطح تجزیه و تحلیل توصیفی شامل تجزیه و تحلیل توصیفی داده های جمعیت شناختی (سن» جنسیت. و سطح تحصیلات
کارکنان)» و تجزیه و تحلیل توصیفی داده ای اختصاصی تحقیق (فراوانی» درصد فراوانی» میانگین» وانحراف معیار بودء و سطح
تجزیه و تحلیل استنباطی» پرداخت.