![904](/view/entityimage/pageimage/vct.gif?articleid=2144369&number=6&pagenumber=904&language=ar)
مؤلف: امیدیانی، فرزانه السادات ؛
کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی و ششمین کنفرانس ملی یافته های نوین در مدیریت، روان شناسی و حسابداری التصنيف ملی (28 صفحة - من 904 إلی 931 )
الکلمات المفتاحية: برندینگ انتخاب برند شبکههای اجتماعی سوشال مدیا مارکتینگ استراتژی سوشال مدیا مارکتینگ
- استلام ملف الإرجاع :
-
(پژوهیار,
,
,
)
-
-
![904](/view/entityimage/pageimage/vct.gif?articleid=2144369&number=6&pagenumber=904&language=ar)