ملخص الجهاز:
"مسیر مدیریت آثار رسیده بابل-منصور حقیقت دبیر زبان خارجه دبیرستانهای بابل سؤال اول:رابطه با کارکنان آموزشگاه از جمله معلمین،در چه درجهای از اهمیت کار یک مدیر است؟آیا حسن انجام آن میتواند به عنوان یکی از وظایف مدیر مطرح گردد،یا اینکه امری عادی در آموزشگاه است؟ مدیر لایق و موفق یک واحد آموزشی،به منظور دستیابی به اهداف پرورشی و آموزشی آموزشگاه خود به یک سری ترفندهای صحیح و پذیرفته شده مدیریت آموزشی نیازمند است.
سؤال دوم:به نظر شما برخورد مدیر یک واحد آموزشی با معلمین آموزشگاه،چه ویژگیهایی باید داشته باشد؟ در حقیقت مجموعه ویژگیهای یک مدیر موفق آموزشگاه را در رابطه با برخورد با معلمین و ایجاد فضا و روحیه مطلوب،باید از دو بعد مورد بررسی قرار داد:اول خصوصیات ویژهای که یک مدیر بالقوهدار است.
سؤال پنجم:به نظر شما اشکال عمده اکثر معلمین در برخورد و شناسایی موقعیت مدیر،چیست؟ هرگاه معلم احساس عدم رضایت شغلی نماید،به شیوههای گوناگون،نه تنها شخص مدیر مدرسه که کل نظام واحد آموزشی را به هیچ میانگارد."