ملخص الجهاز:
"L نکتههایی برای ادارهء موفق دیگران دکتر غلامحسین خورشیدی (به تصویر صفحه مراجعه شود) از آنجا که روابط عمومی را بخشی از وظایف مدیریت سازمان دانستهاند و علاوه بر این باتوجه به اینکه هم مدیر و هم حتی کارشناسان و دستاندرکاران روابط عمومی،خواه ناخواه با مسئله ادارهء دیگران روبهرو هستند؛بیمناسب نیست که نکتههای کوتاه و مفیدی را که یکی از استادان این رشته تدوین کرده است،در چند قسمت برای مطالعه و استفادهء مدیران و دستاندرکاران روابط عمومی درج شود.
34-مبارزه با موانع محرک میتوانید مواردی را که مانع تحرک کاری میشوند،مشخص کنید و بهطور مؤثر با آنها به مبارزه برخیزید؟ 35-اهداف مشخص و طرحهای شغلی مؤثر تنها سازمانی که اهداف مشخصی دارد و میداند که به کجا و در چه چارچوب زمانی میخواهد برود،قادر است که طرحهای منابع انسانی و شغلی مؤثر داشته باشد.
(به تصویر صفحه مراجعه شود) 36-فشار روزانهء کار و توجه به نیروی انسانی در فضای مملو از فشارهای روزانهء کار، سرپرستان تمایل به رها کردن تمرکز روی نیروی انسانی پیدا میکنند و شما باید از توجه کافی آنها در این زمینه اطمینان حاصل کنید.
پانوشت: (1)- development (2)- improvement (3)- instructive (4)- suggestive (5)- provocative (6)- consistencey (7)- information grapevines (8)- promotion creteria (9)- key people (10)- pros and cons costs (11)- praises (12)- iarses (13)- flexible (14)- facilitative management (به تصویر صفحه مراجعه شود) (15)- succession plans (16)- direction (17)- rat race (18)- short term results (19)- appraisal criteria منابع و مأخذ الف-فارسی 1-برنامهریزی نیروی انسانی،مالکلم بنیسون و جاناتان کیسون،ترجمه علیرضا جباری،نشر افکار،چاپ اول،1375."