ملخص الجهاز:
"درواقع،خودپردازها به عنوان بخشی از تکنولوژیهای بانکی و به منظور آسان کردن کار مشتریان بانکها طراحی شدهاند و همه بانکهای کشور هم این تکنولوژی را با ارایه خدمات الکترونیکی یکسان به مشتریان اختصاص دادهاند،اما آیا مشتریان بانکها از خدمات ارایه شده توسط خودپردازها راضی هستند؟ آیا انتظارات مشتریان از خودپردازها برآورد شده است؟دستگاههای خودپرداز دارای چه اشکلاتی هستند؟آیا پس از گذشت چند سال از راهاندازی خودپردازها،خدمات ارایه شده،توسعه یافتهاند؟ همچنین با راهاندازی شبکه شتاب،اغلب بانکها به این شبکه پیوستهاند و در نتیجه، خودپردازها به همه کارت بانکهای عضو شتاب سرویس میدهند،اما این پرسش هم مطرح است که شبکه شتاب تا چه اندازه در بهبود کیفیت فعالیت خودپردازها تاثیرگذار بوده است؟ آیا این سوالات و دهها سوال دیگر درباه کیفیت کارکرد خودپردازها قابل پاسخگویی نیستند؟ بسیاری از شهروندان از سیستم ارایه خدمات بانکی خودپردازها گلایه دارند،زیرا بسیاری از این سیستمها برخلاف گفته مسوولان،با مشکلات روبرو هستند."