ملخص الجهاز:
"به روزهایی که همهجا تبلیغ دهان به دهان سید محمد خاتمی بود تا او پنجمین رئیسجمهور ایران شود؛هرچند که"سیمای لاریجانی"در آن زمان تمایلی برای نشان دادن تصویری از خاتمی از خود نشان نمیداد.
سنت ایرانی با همان سابقه تاریخی وارد عمل شد و اینگونه تشخیص داد که فردی که تلویزیون برایش تبلیغ نمیکند حتما باید مرد خوبی باشد و فردی هم که تلویزیون برایش تبلیغ میکند لابد چیزی در چنته ندارد که به تلویزیون تکیه کرده و از تبلیغ دهان به دهان بیبهره است.
اغلب رایدهندگان به احمدینژاد در مرحله دوم انتخابات کسانی بودند که فقط قصد"نه گفتن به هاشمی را داشتند و طبیعی است که برای این جماعت چندان اهمیتی نداشته باشد که احمدینژاد از تبلیغات دهان به دهان استفاده میکند یا از تبلیغات مراجع رسمی یا اینکه چگونه تبلیغ میکند."