ملخص الجهاز:
"(به تصویر صفحه مراجعه شود) سبکهای تبلیغاتی نویسندگان:محمود محمدیان،علی خویه سال 6831 ناشر:انتشارات جیحون،441 صفحه(دارای نمودار و تصویر) قیمت:0572 تومان سیده مریم موسوی این اثر دارای سه بخش اصلی که در هر بخش چندین فصل وجود دارد.
در بخش دوم محور اصلی بحث،معرفی انواع سبکهای تبلیغاتی و توصیف آنها که در مورد تاکتیکها و فنون آنها نیز اشاراتی شده و هدف آن را شیوهی نگرش در آن در مورد اسم،سبک،تاریخچه،ویژگیها، اصول و قواعد و بنیانگذاران این سبکهای تبلیغاتی بیان میکنند و به (به تصویر صفحه مراجعه شود) معرفی سبکهای زیر میپردازد: 1)سبکهای تبلیغاتی که در آن در مورد سبک و تبلیغات و در مورد اینکه هر تبلیغی یک نوع سبک خاص خود را دارد.
در مورد سبکهای تبلیغاتی با توجه به منحنی عمر کالا(منظور از این بحث این است که در مورد شروع برای تبلیغات یک کالا و اینکه پس از به اوج رسیدن با تبلیغات ادامه داشته باشد و در هنگامی که رقبایی جدید و فناوری جدید به وجود میآید،از تبلیغات به اندازهی حفاظت کالا استفاده کنند."