ملخص الجهاز:
"بخشی از بازار و مصرفکنندگان ممکن است در کوتاهمدت و با تکیه بر این ترفندها فریب این بزرگنماییها را بخورند و عاملین این حرکتها موقتا توشهای به ناحق برای امروز خود مهیا کنند ولی شعور عمومی در فردای زودرس تفاوتها را تشخیص میدهند و پی به نیات آنها که اطلاعات غلط را در جامعه رواج میدهند میبرد.
هریک مزایایی دارد و معایب و ضعفهایی،شما که صرفا در جهت دستیابی به بازار بیشتر،بهجای ارایه کار کارشناسی در مورد محصول خود (البته به درست و نه با اغراق)در جهت کوبیدن محصولی دیگر با مواد اولیهای دیگر مینمایید روش و منشی غیرمتعارف را در جامعه ترویج مینمایید که پایانش اگر به تضعیف رقیب شما بیانجامد سرانجام خوبی برای شما هم نخواهد داشت چون حریف شما هم با بهرهداری از همین شگرد،سیستم شما را زیر سؤال میبرد و ضعفهایی(بهحق یا ناحق)در رد آنچه که شما میسازید و میگویید را در اذهان جاری میسازد..."