"به همین نسبتروزانه پیامهای مؤثری توسط روزنامههایمحلی،رادیو،مجلههای تبلیغاتی فروش کالا،(به تصویر صفحه مراجعه شود)پوسترهای خیابانی،سینما و مطالب ارسالیتوسط پست،بنجل و کمرزش به مردم انگلیسعرضه میشود که همگی جهت رقابت با دیگریسالانه میزان 8/6 میلیارد پوند(دو برابر میزانبودجۀ ملی برای مدرسهها،کالجها ودانشگاهها)صرف تبلیغات میکنند.
(به تصویر صفحه مراجعه شود)61 درصد حداقلدارای یک RCV هستند که در مقایسه بامیزان 3 درصد در سال 1980 رقم بالاییاست.
7)درآمد ناشی از آگهی برای کیفیتملی روزبهروز با 137 درصد طی سال89-1983 در مقایسه با افزایش 78درصد روزنامههای مورد علاقۀ مردم،بالارفته است.
طی یک هفته 7/9 میلیون نسخه(به تصویر صفحه مراجعه شود)روزنامههای هفتگی(پولی)به فروش میرسد،41 میلیون روزنامه رایگان دیگر نیز هر هفتهچاپ و منتشر شده است.
19)در سال 1989،2/1 میلیارد عددمحموله پستی به وسیلۀ پست مستقیم بهخانههای مردم ارسال شده است،طبق تحقیقادارۀ پست،خانههای فراوانی از حومه شهر 2/6نوع محموله پستی در یک هفته دریافت میکنند(آنها حتما شوخی میکنند)،در مقایسه با 1/1نوع محموله پستی در فقیرنشینترین خانههایشهری (esuoH licnuoC)."