ملخص الجهاز:
"به گزارش روابط عمومی کمیته ایرانی ICC در ابتدای این سمینار"دکتر احمد عبد اللهزاده"دبیر کمیسیون تجارت الکترونیک فنآور اطلاعات و مخابرات کمیته ایرانی ICC به بیان لزوم هوش تجاری،شناخت آثار و مشخصههای این فرایند در سازمانها را امری ضروری عنوان کرد و گفت:بهطور اصولی بحث هوش تجاری به عنوان یک تکنولوژی جدید مطرح است که میتواند پاسخگوی نیاز به کسب اطلاعات تحلیلی در ساختارهایی مانند مؤسسههای تجاری،اقتصادی و صنعتی باشد.
"کارلوس پورتیلا روبرتسون"رئیس کمیسیون تبلیغات و بازاریابی ICC مکزیک گفت:صنعت بر این باور است که نقش تعیینکنندهای را در تقویت جلب اعتماد مصرفکنندگان در تبلیغات ایفا میکند و این نقش کلیدی با توضیح درک بهتر از شیوه اجرای مقررات تقویت میشود از جمله چگونگی کاربرد مقررات خودتنظیمی در حمایت از حقوق مصرفکنندگان و نیز اطمینان مسوولیت بازاریابان در عمل به تعهدها و الزام آنها به اصول حاکم بر تبلیغات مسوولانه تأثیر بهسزایی بر جلب اعتماد مصرفکنندگان دارد."